De windmolens zijn de afgelopen vier jaar een onderwerp geweest dat veel reuring heeft veroorzaakt in onze gemeente. Vandaag besteedt De Limburger hier opnieuw aandacht aan.
Lijst Samenwerking heeft vanaf het begin beargumenteerd aangegeven tegen de komst van windmolens te zijn. Wij waren ook de eerste partij die het gesprek aanging met de omwonenden die zich hadden verenigd in BLOW-ES
.
Inmiddels staan de plannen in de ijskast en zijn vier van de vijf deelnemende partijen aan deze verkiezingen tegen de komst van windmolens.

Een van de initiatiefnemers van BLOW-ES, Mark Reijnders, staat op onze lijst: lijst 2, plaats 10.

