

Ik heb ervaren hoe belangrijk het is om als raadslid echt te luisteren, door te vragen en door te pakken voor inwoners.
Van debat tot begroting, van gesprekken met inwoners tot een overgenomen motie. Het heeft me geleerd hoeveel je kunt bereiken als je doorzet en samenwerkt.
Wat mij betreft een mooie start die ik graag doorzet met behulp van uw stem!
